Tele Ticket Service informeert klanten na overheidsmaatregelen rond het coronavirus

Tele Ticket Service informeert klanten na overheidsmaatregelen rond het coronavirus

© Tele Ticket Service
SPORTPALEIS GROUP EN TELE TICKET SERVICE STELLEN SAMEN MET ORGANISATOREN ALLES IN HET WERK OM DE GEVOLGEN VAN DE BAN OP EVENEMENTEN MET MEER DAN 1.000 BEZOEKERS OP TE VANGEN

De recente ontwikkelingen in de uitbraak van het coronavirus en het advies van de federale overheid om evenementen met meer dan 1,000 bezoekers niet te laten plaatsvinden, heeft de evenementensector stevig opgeschud. Wij volgen uiteraard de richtlijnen van de federale en lokale overheid en respecteren de formele maatregelen die worden genomen. Onze primaire focus gaat uit naar het correct informeren van onze bezoekers, zodra de informatie beschikbaar is. 

De uiteindelijke beslissing om een evenement te verplaatsen of te annuleren ligt bij de organisator, gebaseerd op het advies of verbod van de lokale overheid. Op dit ogenblik zijn al een aantal evenementen verplaatst naar een nieuwe datum of wordt in overleg met de organisator naar een nieuwe datum gezocht. Wat de internationale artiesten in onze zalen betreft gaat het vaak over wereldwijde tournees waarvan het logistiek opnieuw inplannen geen eenvoudige zaak is. Voor de lokale producties lukt het dikwijls iets sneller om een nieuwe datum te vinden.

 

"Voor Vorst Nationaal, Lotto Arena en Sportpaleis volgen we de richtlijnen en worden alle evenementen tot 31 maart verplaatst naar een latere datum. Op dit ogenblik werd slechts 1 evenement geannuleerd in Vorst Nationaal. In Capitole Gent en Stadsschouwburg Antwerpen onderzoeken we om de evenementen alsnog te laten doorgaan binnen de opgelegde beperkingen. We wachten nog op het advies voor Ethias Arena en Ethias Theater." - Jan Van Esbroeck van Sportpaleis Group

 

Related bio's: