Ketnet stelt digitaal najaar
Ketnet stelt digitaal najaar
Op zondag 16 september geeft Ketnet de aftrap van zijn najaar met de Ketnet Kick-off, maar vandaag werd alvast het digitale najaar van Ketnet voorgesteld. Samen met Mediawijs organiseerde Ketnet een panelgesprek rond mediawijsheid. Jelle Mels (Karrewiet) modereerde het gesprek met in het panel verschillende experten: Sam Ickx (digitaal aanbodverantwoordelijke Ketnet), Dr. Joris Van Ouytsel (Universiteit Antwerpen), Bert Pieters (Mediawijs), Lobke Gielkens (mama-blogster).
Ketnet kent een lange traditie van digitale innovatie met in 2004 de KetnetKick, het Ketprofiel in 2012 en interactieve fictie rond De Regel van 3S in 2017. Dit najaar pakt Ketnet uit met heel wat digitale initiatieven met extra aandacht voor mediawijsheid.
“Ketnet wil er zijn voor kinderen in ieder aspect van hun leven en dit ook op digitaal vlak. Al 20 jaar zetten we in op het aanbieden van een innovatief aanbod op kindermaat en dat in een veilige omgeving. We laten ons hierbij omringen door die partners in het veld die de nodige expertise hebben zoals Mediawijs. We zijn dan ook ontzettend fier op de digitale projecten die we dit najaar lanceren”
Maarten Janssen, Netmanager Ketnet